سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده
سرخط خبرها

بی تمایلی والیبالی ها به حملات پایپ| پیکار با پاکستان برای صدرنشینی

  • کد خبر: ۸۰۵۹۹
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
بی تمایلی والیبالی ها به حملات پایپ| پیکار با پاکستان برای صدرنشینی
تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر صفر از سد تایلند گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌ملی والیبال با ترکیب و سیمای دگرگون شدن در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا تایلند را شکست داد. تایلندی‌ها پیشینه‌ای طولانی در والیبال قاره دارند، ولی از کوتاهی قد رنج می‌برند و در این بازی نیز روی تور حریف بازیکنان بلند قامت ایران نشدند. در ست سوم با فاصله دار ساختن پاس آبشارزن‌ها و روی آوردن به حملات روی تور برای لحظاتی رسیدند، اما نام و تجربه ایرانیان بر این تیم بدون مهره شاخص چربید.
تایلند دیگر حتی وان چای را هم ندارد که زمانی در تیم منتخب آسیا جای گرفته بود، تیم‌ملی با آرایش میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، امیرحسین توخته، صابر کاظمی بازی را آغاز کرد. مجرد زود آسیب دید که جایش را به رضا عابدین داد و طول بازی هم امیرحسین اسفندیار به صالحی و امین اسماعیل نژاد به جای کاظمی به میدان آمدند که اسماعیل نژاد خوب توپ زد و محمدرضا حضرت پور در لباس لیبروی روز خوبی داشت، اما تایلند هم بیش از یک حریف تمرینی بود.
یاران بهروز عطایی با اتکا به سرویس و دفاع روی تور توانستند از سد تایلند بگذرند. این بازی به نوعی شبیه سازی برای رویارویی با تیم‌های سرعتی در مراحل بالای بازی‌ها نیز بود.
تیم ایران با میانگین قدی ۱۹۹ در مقابل دیوار کوتاه دفاعی حریف با میانگین قدی ۱۸۶ سانتیمتر اصلا به زحمت نیفتاد و با اقتدار در دریافت و دفاع داخل میدان به لطف سرویس و دفاع استوار به صدرنشینی خود تداوم بخشید. شاید تنها ایراد تیم ملی بی تمایلی به پایپ در حملات بود که می‌باید در این بخش در بازی‌های دور گروهی بیشتر تمرین کرد. ترکیب تیم ایران به جز تعویض اجباری مجرد با عابدین در ست سوم، دستخوش تعییر و تحول شد و همه یاران تعویضی بخصوص عابدین و اسماعیل نژاد عالی بودند و حتی در این ست، پیش بینی‌ها این بود که شاید عطایی تیم جدیدی را راهی بازی کند. تیم ایران، تایلند را در سه ست پیاپی با نتایج (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۸) شکست داد و به دومین بردش رسید.
بامداد فردا ایران با پاکستان و مربی ایرانی اش دیدار خواهد داشت این بازی ساعت پنج و نیم بامداد در ژاپن برگزار خواهد شد. ایران و پاکستان هر دو با دو برد فردا برای صدر نشینی پیکار خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->